Ben je niet tevreden over de kwaliteit van onze stickers, dan doen we daar niet moeilijk over. Is je klacht terecht, dan zullen we de stickers zonder extra kosten herdrukken en opnieuw bezorgen.
Als je stickers bestelt, dan ben je dus zeker van een correcte opvolging van je bestelling! Hoolapola is dus verantwoordelijk voor de kwaliteit van je stickers. Zijn er druktechnische fouten gebeurt zoals vlekken of strepen of is er iets mis met het snijden van de stickers, dan nemen we onze verantwoordelijkheid en brengen dit zo snel mogelijk in orde via een herdruk.
Zelf ben je echter verantwoordelijk voor de volgende zaken:
– de kwaliteit van je eigen beeldmateriaal. Over- of onderbelichte foto’s of beelden in lage resolutie zullen het resultaat negatief beïnvloeden. We zullen het je zowieso melden waneer beelden te laag van resolutie zijn om mooi te drukken.
– een proefdruk moet je zelf nakijken vooraleer je goedkeuring te geven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten na goedkeuring van de proefdruk.
Kleuren die niet naar verwachting zijn omdat ze anders lijken op het scherm, zijn helaas ook geen reden om een herdruk of een terugbetaling te vragen. Schermkleuren kunnen sterk afwijken van drukkleuren omdat elk scherm een andere kleurcallibratie kan hebben.
De kosten voor het terugzenden van het pakket met het drukwerk waar u niet tevreden over bent, is voor uw eigen rekening. De kosten voor de herdruk en alle administratieve onkosten is voor rekening van Hoolapola.
Levering
Alle pakketten met drukwerk worden binnen België verzonden met Bpost. In 95% van de gevallen worden pakketten de volgende werkdag na verzending aangeboden of indien mogelijk in de brievenbus gestoken door de postbode, maar soms kan er vertraging optreden bij de post waardoor uw zending ook vertraging oploopt. Hoolapola is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen of vergissingen bij levering te wijten aan de postdiensten en dit kan ook geen reden zijn om een bestelling te weigeren of om een schadevergoeding te vragen. Hoolapola garandeert wel de verzenddatum van jouw bestelling die afhankelijk is van het bestelde product.
Als er zich een probleem voordoet, dan proberen we er uiteraard alles aan te doen om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Neem daarom zeker steeds BINNEN DE 5 WERKDAGEN contact op met ons via info@hoolapola.be
Overmacht
In geval van overmacht (bijvoorbeeld staking postdiensten) is Hoolapola niet aansprakelijk. De wet verkoop op afstand is niet van toepassing op producten die op maat gemaakt worden, zoals gepersonaliseerd drukwerk en drukwerk met eigen aanpassingen.
Copyright
Lever je beeldmateriaal van een ander aan, dan moet het copyright van de derde persoon gerespecteerd worden. Als er eventuele claims komen ivm het onrechtmatig gebruik van beelden waarvoor geen toestemming door de auteur werd gegeven, dan zijn alle claims tot schadevergoeding voor uw eigen rekening.
Klachten
Heeft u een klacht, contacteer ons dan zeker via info@hoolapola.be. We willen dat u tevreden bent en we proeberen indien mogelijk naar een oplossing voor uw klacht te zoeken. We houden rekening met elke feedback om onze service naar toekomstige klanten verder te verbeteren.