Hoe snel levert Hoolapola?
LEVERTERMIJN MODELKAART: 3 à 4 werkdagen
LEVERTERMIJN BESTELLINGEN:
Elke bestelling wordt door ons met de grootste prioriteit behandeld en zo snel mogelijk verstuurd.
indien het gaat om geboortekaartjes is dit nog dezelfde dag indien we jouw geboortegegevens vóór 14u ontvangen. Het is dus belangrijk dat u ons zo snel mogelijk na de geboorte de geboortegegevens mailt naar info@hoolapola.be.
98% van alle verzonden pakketjes worden effectief de dag na verzending geleverd door bPost.
Voor al het ander drukwerk zoals huwelijksuitnodigingen mag u rekenen op 2-3 werkdagen. Dit is de tijd die wij nodig hebben om uw kaartjes te ontvangen van onze leverancier, ze te bedrukken met uw tekst en klaar te maken voor verzending.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
VERSTUREN VAN MODELKAARTEN : Wij versturen alle modelkaarten met de postdiensten via brievenbuspost.
VERSTUREN VAN BESTELLINGEN:
Ook voor de bestellingen werken we samen met de pakketdienst van b-Post.
Je kan de levermogelijkheid kiezen die voor jou het beste past:
-
levering aan huis
-
levering in een afhaalpunt
-
in een pakjesautomaat
EXTRA SNELLE LEVERING:
Wil je je bestelling nog dezelfde dag ontvangen?
Dan neem je best onmiddellijk na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantendienst via info@hoolapola.be om een express koerierdienst te regelen. Een chauffeur brengt je pakje dan meteen na afwerking rechtstreeks naar jou. We geven je vooraf de kostprijs van dit speciaal transport door, zodat je precies weet hoeveel dit zal kosten. Deze optie vind je niet terug op onze webshop bij de verzendopties, maar kan je wel via e-mail afspreken. Deze service dient vooraf geregeld en betaald te worden.
Welke verzendopties zijn er en hoeveel bedraagt de verzendkost?
Wij werken voor elke verzending samen met bPost en u kan kiezen uit:
= Verzending met bPost 24u op uw thuisadres of een andere adres van uw keuze. <5,50€>
= Afhaling in één van de 2300 afhaalpunten. Van zodra uw pakje daar beschikbaar is, stuurt b-Post jou hierover een berichtje via e-mail of SMS . Het pakje kan al de volgende werkdag vanaf 11u afgehaald worden en blijft 5 dagen beschikbaar. <4,70€> Klik hier om het dichtsbijzijnde afhaalpunt te zoeken => Vul dit afhaalpunt in het opmerkingenvak tijdens de bestelprocedure.
= Afhaling aan één van de +150 Cubee pakjesautomaten op knooppunten, in stations en winkelcentra. Van zodra uw pakje daar beschikbaar is, stuurt b-Post jou hierover een berichtje via e-mail of SMS . Het pakje kan al de volgende werkdag vanaf 11u afgehaald worden en blijft 5 dagen beschikbaar. <4,70€> Klik hier om de dichtsbijzijnde pakjesautomaat te zoeken => Vul dit afhaalpunt in het opmerkingenvak tijdens de bestelprocedure.
= Afhaling bij Hoolapola in Keerbergen op afspraak
Kan ik mijn bestelling komen afhalen bij Hoolapola?
Je bestelling kan afgehaald worden bij Hoolapola in Keerbergen na afspraak en tijdens onze openingsuren:
dinsdag tot vrijdag: 10u-18u, zaterdag: 10u-17u en zondag: 10u-12u30 OPGELET: Maandag geen afhalingen mogelijk
Wat gebeurt er indien ik niet thuis was op het moment van de levering?
Geen probleem! De postbode steekt dan een afwezigheidsbriefje in de brievenbus waarop het adres van het afhaalpunt staat en ook vanaf wanneer het daar door jou af te halen is (de volgende dag dus, rekening houdende met de openingsuren van dat afhaalpunt). Heel wat afhaalpunten zijn op zaterdag of zelfs zondag open, waardoor je toch heel snel je pakje kan ophalen!
Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt. Heb je het binnen die termijn niet opgehaald, dan stuurt b-Post dit naar ons terug. Neem in dat geval zeker contact met ons op via info@hoolapola.be.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt/afgehaald kan worden?
Zodra je pakje bij bPost toekomt, ontvang je van hen een track & trace link via e-mail. Zo kan je perfect zien wanneer je pakje zal geleverd worden of afgehaald kan worden. Als je voor de optie ‘Afhalen bij Hoolapola‘ hebt gekozen, ontvang je van Hoolapola een mailtje zodra je bestelling klaarstaat.
Mijn pakje is niet toegekomen of beschadigd tijdens transport. Wat nu?
Wij besteden de grootste zorg aan uw bestellingen. Daarom werken wij voor de verzending van onze pakjes uitsluitend met de nr 1 vervoersorganisatie in België : bPost.
Vanaf het moment dat wij uw pakje aan bPost overhandigen kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op de levertijd of de behandelingswijze van uw pakje. Wij kunnen dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor leveringen die laattijdig gebeuren of pakjes die beschadigd of verloren geraken tijdens het transport.
Eventuele problemen tijdens het transport van uw bestelling (beschadiging of verlies) dienen binnen de 8 dagen uitsluitend via info@hoolapola.be gemeld te worden. Elk geval wordt door onze klantenservice afzonderlijk beoordeeld en naar best vermogen opgevolgd.